Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op mozaiek.startpagina.nl

mozaiek tafel voor buiten

simone
23 Jul, 2004 10:52

Hoi,

Ik ben helaas niet zo creatief om zelf te mozaieken, kunnen jullie mij helpen aan een adres waar ik “kant en klare” mozaiektafels voor buiten kan kopen?

Alvast dank voor je reactie!

Mvg,

Simone

Bewerkt 16 Dec, 2011 08:48
Anja
26 Jul, 2004 12:17

Simone,

Ik maak mozaïek op bestelling dus als je me belt kan ik kijken of ik naar jouw wensen een buitentafel kan maken. Ik weet niet waar je woont, maar ik woon in Brabant, 30 kilometer onder Eindhoven. Je mag me bellen als je meer info wilt: 0493-696547.

Groetjes,

Anja Berkers

Bonny
23 Aug, 2004 21:56

Hallo Anja,

Mijn vriendin heeft voor mij een buitentafel gemaakt,

alleen moet hij nog gevoegd worden.

Zou jij ons kunnen vertellen wat wij daar het best voor kunnen gebruiken?

Bij voorbaat dank

Groetjes Bonny

Anja
08 Sep, 2004 09:30

Hoi Bonny,

Voor een tafel die buiten komt te staan moet je in ieder geval een flexibel voegmiddel gebruiken dat tevens geschikt is voor natte ruimten. Bij de doe-het-zelf winkels kun je dit gewoon in pakken van 5 kilo kopen. Even goed lezen wat er op staat. Bijvoorbeeld de speciaalvoeg 706 WD van Eurocol is bijzonder geschikt.

Succes ermee!

Groetjes,

Atelier Anja's Feniks

Frederieke
11 Jan, 2010 20:17

Beste Allemaal,

In maart wil ik met een groep een tafel gaan mozaieken. Alles is aanwezig behalve de tafel.

Weet je toevallig waar ik die kan kopen? Op het internet heb ik nog niks kunnen vinden.

Ik ben op zoek naar een buiten tafel waar je met vier personen aan kunt zitten.

Hopelijk weet je iets.

Alvast bedankt.

Groeten Frederieke

elske56
12 Jan, 2010 16:55

Ik heb vorig jaar een gewone eetkamertafel met glazen blad en ijzeren poten via marktplaats gekocht.

Heb er 20 euro voor betaald en hij is supermooi geworden.

http://img.photobucket.com/albums/v600/elske56/mozaiek/th_fbc8b35c.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v600/elske56/mozaiek/738fef1b.jpg

mies66
17 Jan, 2010 21:28

Beste Bonny,

Nog een extra tip: behandel de tafel als ie gevoegd is ook nog met Sikagard.

Dan is het waterdicht en kun je hem makkelijk schoonmaken. Zo blijft ie ook langer mooi.

Sikagard kun je bestellen in onze webwinkel: www.mozaiek-winkel.nl

Met vriendelijke groet,

Michelle Boogaert

Piece by Piece Mozaiek

Wilma van Son-Klessens
19 Jan, 2010 18:37

Beste Frederieke,

Als je wilt kan ik je meer informatie sturen over de tafels die ik evt. heb. Dit zijn overigens allemaal nieuwe tafels met gietijzeren of giet aluminium onderstel. Indien je interesse hebt mail me even, dan zal ik de informatie versturen.

Groetjes wilma.

jacky
16 Dec, 2011 08:48

Ik vind het een super mooie tafel(tu)